Lidia Geringer de Oedenberg Lidia Geringer de Oedenberg
674
BLOG

Walka z homofobią to co innego niż szkalowanie własnego kraju

Lidia Geringer de Oedenberg Lidia Geringer de Oedenberg Polityka Obserwuj notkę 13

Odpowiadając na pytanie jednego z Salonowiczów, ktore pojawiło sie pod postatnim moim tekstem wyjaśniam:
 
W 2006 r. przyjęliśmy w Parlamencie rezolucję w sprawie homofobii w UE. W tekście nie wymienia się żadnego państwa tylko naświetla problem. Po głosowaniu otrzymałam propozycję udziału w konferencji, na której  miałam odnieść się do tego dokumentu. Zaproszenie mnie nie zdziwiło, gdyż jako poseł - w poprzedniej kadecji (2004-2009) zasiadałam także w komisji zajmującej się równouprawnieniem, w podobnych seminariach czy konferencjach często uczestniczyłam – oczywiście zawsze nieodpłatnie.

Przypomnę, że w 2006 roku w Polsce np. zabraniano marszów równości .

Tekst rezolucji:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+TA+P6-TA-2006-0018+0+DOC+XML+V0//PL

Pozdrawiam
Lidia Geringer de Oedenberg

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka